بله اگر به پست قبلی بنده دقت کنید عرض کردم که میشه اون قطعه رو با یک قطعه جدیدتر تعویض کرد و مابه التفاوت رو از مشتری دریافت کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس شما واقعا با این روش موافقید که اینطور عمل بشه ؟!
واقعا اگر شما یک قطعه گران قیمت و های اند داشته باشید و بعد از یک یا دوسال برای اون قطعه یک مشکلی پیش بیاد که قابل تعمیر نباشه , در اون موقعیت باز هم نظرتون همینه که عرض کردید ؟! بنده فکر نمیکنم !
ببنید خدمات گارانتی هر شرکتی با همدیگه متفاوته و معمولا شرکتها و برنده های معتبر معمولا هر چند سالی که اون قعطه رو گارانتی کنند , بعضی از شرکتهای گارانتی کننده در ایران یکسال هم کمتر گارانتی میکنه
به خاطر اینکه ریسک تعویض اون قطعه هم کمتر میشه و هم پاسخگویی و مراجعه کمتری به دست میارند
اما در کشورهای آسیایی و اروپایی گارانتی به معنای واقعی کلمه درست ادا میشه و جای هیچ بحثی باقی نمیزاره و مشتری هم با خیال راحت بابت اون قطعه و کالا پول میده
الآن هم داریم در مورد یکی از گارانتی های خوب بازار یعنی آواژنگ صحبت میکنیم شاید اگر گارانتی X بود که اصلا نمیشد در موردش بحث کرد چون خیلی از گارانتی ها فقط اسم گارانتی رو یدک میکشن و در باطن دنبال داستانهای دیگه هستن !
Bookmarks